內疚

  大家中秋節快樂!
 
  做了幾天死蛇爛蟮,又花了很多錢,再加上被阿媽責備,心裡開始很內疚(其實已經內疚了很久...^^!).必竟我還要儲錢回澳洲.我之前把買的衣服和袋子托朋友帶回家裡放一陣,怕拿回家給我媽看到,結果衣服整整放在朋友家兩個禮拜都沒去拿,結果我朋友今天二話不說就幫我帶出來,我一看:『哇,我沒有想到你會記得帶出來,所以沒有提醒你,今天我媽在家.』她說:『是麼?我剛才還特地再搭電梯跑回家把東西給你帶出來呢.』於是,我只好把衣服拿回家了,自然免不了阿媽痛心疾首的對我說:『我真的對你很失望...』之類的話,她對我的一切所作所為包括我超過十二點睡覺都會覺得是不可容忍的,很認真的一個阿媽.是的,我很不孝,二十幾歲還要她操心,二十幾歲還不能獨立安排自己的生活.
  於是開始積極的找工作,send了十幾封email,全部都有去無回頭.朋友說她當時send了幾百封,我的只是小意思.之前有工作的時候,覺得時間很充實,而且出糧時候的滿足感很大,不過始終受不了經常通宵達旦的OT,而並不是對這一行沒有了興趣.能夠做自己喜愛的工作又可以以此為生,是人生最大的幸福.
 
  米糕,我對你唔住!!欠你太多東西了,會不記代價還給你的了,之前太累了,很想透一口氣,不是故意要避開你,希望你諒解呀.
 
  
本篇發表於 心情。將永久鏈結加入書籤。

11 Responses to 內疚

  1. Penny 說道:

    hug~hug~

  2. Unknown 說道:

    唷, 假設你要工作三十年, "死蛇爛蟮"十多天算得什麼呢? 我經常都這樣跟自己說 XDDD可恨我手掌的工作線又長又直又深又不間斷, 從來沒停止過工作! 記憶中只曾有過十天的空隙時間, 但這十天裡, 我還有一份part time!睇相佬話, 我呢條線好唔掂, 即係我呢世都係辛苦命噃, 一出世做到兩腳伸直~~~啋~~~~=pppp不過啦, 你乖啦, 錢就省一點啦 ^^

  3. rani 說道:

    哎唷, 我也不能想像我回家後的日子會是怎麼樣的……

  4. mic-GO 說道:

    come on… live is always hard!Play and relex more… and get ready for work every time after relexing.It\’s ok, you have your right to choose answering my call or not… By the way, I\’m always waiting for your great and creative work. even just an icon… hehee!have a nice mid-Aug Fes.mic-GO

  5. suki 說道:

    好明白,媽媽就係咁 ga la ,見你番工做得好辛苦又叫你唔好做搵過份啦,見你休息得耐,成日都向屋企見到你,見得多就開始唔耐煩,做阿媽更想個女好ga,其實你要係番澳洲的話,未必一定暫時做番設計lee行,可以搵下其他工鬆一鬆,等自己向等番去既日子時又可以休息一下又可以充實少少又蓄到錢,又未常係一件壞事黎既~

  6. Liz 說道:

    唔… 寫blog有個好處就是,別人看不到我的模樣,雖則大部分人都認識我,但你們絕對不會見到我……哭…..謝謝大家……………………….給我繼續懶下去的理由…… ^^! ******************************************penny: hug~hug~Willy: 我會生性ga la,不過有沒有聽過買衫可以減壓?woodst♡ck:唔知你係做邊行,但如果都係Design或者IT,咁就恭喜你啦.米羔: 多謝你的體諒,估唔到你會看我日誌,其實都估到…總之我感激你 T_T (應該係我責任心太強了…)MayMay: 你都好清楚我媽脾性…唉…無計…我係佢面前面皮已經越來越厚la…

  7. Cherry 說道:

    完全同意买衫可以减压呢回事,我到依家都改唔到呢个习惯.不过乱花钱就唔好喇.不过你要加油啊!唔好放弃,一切都会好的.

  8. rani 說道:

    你儲錢返澳洲探朋友定讀書呀?

  9. Liz 說道:

    Cherry: 我會加油ga啦,你都係呀,做左老師都好唔簡單woodst♡ck: 我仲有一個學期要完成呀

發表留言